Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Open SourceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Multi Criteria Decision-making: Choice of Incoterms for International Distribution of Genuine Parts and Accessories
(Lenka Erbenová)2020, absolventská práce CŽV, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//nku83a// | Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry | Práce na příbuzné téma
Vícekriteriální analýza toku materiálu ve výrobě plastových výlisků
(Zdeněk Minář)2020, Diplomová práce, Fakulta strojní / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141389 | Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství | Práce na příbuzné téma
Jógový turismus: Vícekriteriální analýza indických a západních jógových škol
(Barbora Veselá)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92470 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Užitek mladých turistů z návštěvy historicky významného města: Vícekriteriální analýza
(Tereza Velebová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92235 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Vícekriteriální analýza desktopových a cloudových přístupů k data miningu
(Matěj Kroupa)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83550 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Vícekriteriální analýza variant při výběru podnikového IS
(David Mazur)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//n73k96// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
(Eva Pitříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqhld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma