Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
organizaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh budování image nemocnice pomocí Public Relations
(Dagmar Horychová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/90866 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Anzhelika Khaustova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/av37l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Martina Vítů)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nd24w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
(Pavla Mautvicová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ow45a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
(Kristýna Zbrojková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vu5mo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
(Vojtěch Jagoš)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/aif29/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Pavel Vlášek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bz9xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
(Adam Topinka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p55rw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma