Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
McDonald´sKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
(Tetiana Remezovska)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1s44/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
(Andrey Rybalka)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ic21o/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
(Matěj Pek)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/cexox/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného podniku
(Natálie Bechyňová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x3gj9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného podniku
(Michal Žila)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/o3qys/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
(Jan Zagvozkin)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vjjts/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
(Nikol Jermanová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/w4kzv/ | Ekonomika a management / Finance - blok A | Práce na příbuzné téma
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
(Denisa Hanáková)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qt1h4o// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
(Aydan Huseynova)2023, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//013ulk// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Budování značky na sociálních sítích
(Denisa Schwanová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xf4a24// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma