Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
(Irina Gorbik)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vzo0y/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr
(Kristýna Kynclová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80596 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
(Vladimíra Kodajová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91777 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace v rámci filmového marketingu
(Jakub Matalík)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0txn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace filmových festivalů v ČR
(Miroslava Müllerová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75386 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
(Sabina Hermochová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xonc1/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
(Michal Jantoš)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//so5m16// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase
(Barbora Heřmanská)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rs00d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
(Johana Holubová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/imybd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma