Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Blog

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
 (Kateřina Kohoutová)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//sdl87s// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough
 (Cong Thanh Pham)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//kzydzm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
 (Tereza Solanská)

2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//qyl4xz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
 (Aneta Krpalová)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//wx2495// | Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor | Práce na příbuzné téma

Vliv sociálních médií na fashion marketing
 (Quynh Nhu Hoang)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//k6o3d4// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
 (Lucie Francová)

2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//qvn5on// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
 (Anna Steiningerová)

2023, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/sc6kh/ | Angličtina pro odbornou praxi / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)