Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
audiovizuální, propagační, prostředkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Andrey Ryzhkov)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgp5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
(Barbora Kalousková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
(Martina Peštová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kym7g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Václav Horáček)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Matej DANIEL)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
(Radek Hylmar)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kh7fp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Český film a reklama
(Robert ČERNÝ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z5h3ot// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
(Barbora Kalousková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
(Michael Spurný)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vwnl4h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
(Štěpánka Ansorge)2019, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/13613 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie | Práce na příbuzné téma