Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Finanční, hodnota, politické, značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
(Jiří Šimon)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq73u/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Metody finančního ocenění značky
(Roman Skalický)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ulxt4/ | Finance a účetnictví (čtyřleté) / Finance | Práce na příbuzné téma
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
(Tomáš Svoboda)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m3qeo/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Kandidáti na prezidenta ČR jako politické značky
(Jiří Kelnar)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e62dk/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Oceňování značky politické instituce
(Jan Ságl)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26487 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Značky na dnech velkomoravských keramických nádob jako nástroj poznání ekonomicko-politické komplexity Velké Moravy
(Michal Hlavica)2020, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xhz28/ | Archeologie / | Práce na příbuzné téma
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma