Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
(Petra Marková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nx5kd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
(Květa Pamánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x72bl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
(Kateřina Hrubešová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32004 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
(Radka Říšská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fjcq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
(Tereza Bártová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92078 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
(Aida Khadzhibiekova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75015 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
(Anirudh Nemmeli Srinivasan)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153106 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma