Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace firmy Oskar, Oskar - Vodafone a Vodafone ČR
(Ivan Gálik)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24327 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
(Martina Cimpová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/5983 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
(Daniel Krejsa)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ophoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone
(Tomáš VOTRUBA)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ej28nq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
(Nikol Obrová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwhji/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma