Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
SWOT analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
(Kateřina Martínková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69778 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Opportunities and risks of exporting Romanian wine to the Czech market
(Aneta Válkyová)2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kp5ica// | Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions | Práce na příbuzné téma
NaiTe's Entry Stategy to the Czech Market
(ZhiZheng Chen)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84539 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
(Terézia Grelnethová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84557 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
(Marek Musil)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82901 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy ADIDAS na vybraných zahraničních trzích
(Kristýna Jelínková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25370 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma