Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
(Simona Hreščáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm2pt9// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
(Abhishekh Singh)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mwq881// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ib0nmh// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
(Veronika Kundríková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
(Ekaterina Samarina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87986 | Management / | Práce na příbuzné téma
Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management
(Alice Brzoňová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p8g4j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
(Andrea Vágnerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26706 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vývoj a zavedení nové pivní značky Pardál na lokální trh
(Jana Česánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v0xea/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj a zavedení nové pivní značky Pardál na lokální trh
(Jana Česánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v0xea/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma