Theses on the same topic (having an identical keyword):
pleťová kosmetikaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Petra Valentová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ltod6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Segmentace zákazníků v hotelnictví
(Kristýna Lagronová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/co5i5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Segmentace klientů obchodní banky
(Nikola Filipová)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dz7c9/ | Finance a účetnictví / Finance | Theses on a related topic
Hierarchical cluster analysis of categorical data
(Zdeněk Šulc)2024, Habilitační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92051 | - / | Theses on a related topic
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
(Lukáš Pastorek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48277 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic