Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
 (Nikol Smolíková)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/30893 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Nikola Březinová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/a36nm/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Kristýna Přikrylová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/nel44/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Tereza Silná)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/yami7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Markéta Strnadová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/r9p7f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Jakub Tolar)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/ivu9m/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
 (Jiřina Jirků)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/25706 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B
 (Lenka MACKOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//sx6cok// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh
 (Michaela Pavlíčková)

2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//8ibdm8// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Podnikání firmy Loma Systems s.r.o. - divize Instron
 (Markéta ŠESTÁKOVÁ)

2016, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//ugo0hq// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma