Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PropagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Americká obchodní komora v České republice
(Lucie Rajdlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24431 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její význam pro obchodní spolupráci mezi ČR a SRN
(Jana Vykoukalová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44845 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Historie a současná pozice hospodářských komor jako představitele profesní samosprávy: Komparace vybraných základních článků komor v česko-saském regionu.
(Martina Francírková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r63sa/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma