Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
(Anzhelika Khaustova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
(Lada VÁŇOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
(Veronika SATINSKÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ksnth7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
(Karolína ŠTURSOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jana ZEMÁNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
(Veronika KUČEROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
(Pavel PÍBIL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
(Karolína ŠTURSOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
(Thu Trang Dinhová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71935 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
(Lada VÁŇOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma