Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní faktory v mezinárodních vztazích. Případová studie Rusko a USA
(Petr Kakaš)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84553 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
(Jitka Brancuzská)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hr9cs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující produktivitu práce v interkulturním prostředí
(Janna Lédlová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mkowb/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Míra korupce a ekonomická výkonnost v Evropské unii v letech 2012 - 2022
(Martin Krátký)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93324 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Image v marketingu z pohledu psychologie
(Cristina Burlac)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nt5lt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
(Adéla Letfusová)2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4sy137// | Mezinárodní teritoriální studia / | Práce na příbuzné téma
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele
(Lucie Hamrlová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79170 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Pavlína Votočková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71227 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Reklamní trendy ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Lucie Mašlonková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ln2ulg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
(Marek Putna)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//i9k6zl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma