Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
síťový marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
(Lenka Zapletalová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4cvcui// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
(Petra Kredatusová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44940 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o.
(Jan Šťastný)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//vwrsv3// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Informační systém pro prodejce kosmetiky Oriflame
(Matěj Kyncl)2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//202tnr// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy Oriflame na českém trhu a v zahraničí
(Adéla Hleděncová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60667 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame
(Aneta Choutková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60597 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Multilevel marketing ve firmě Oriflame
(Martina Táborská)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65352 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma