Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
TCOKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba cen jako součást řízení vztahů se zákazníky
(Matúš Humaj)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/is87k/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
(Vanda Demčáková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50195 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Bankové poplatky ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
(Anton Kočan)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36839 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
(Polina Shumilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80529 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Webový informační systém pro umělecké školy jako služba
(Róbert Červenka)2013, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m6mvn/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Analýza ICT trhu v segmente služieb SaaS
(Jaroslav Brdjar)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21528 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Srovnání TCO cloudového a lokálního softwarového řešení platformy Dassault Systemes 3D Experience z pohledu malých a středních podniků
(Petr Štefek)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135318 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma