Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rodina v reklamě, reklama v rodině
(Slávka Hepnarová)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m8dxs/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Kreativita TV reklamy
(David Slovák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/moegq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
(Helena ZAYDLAROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4moisz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
(Jana FOREJTAROVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2rn4ik// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
(Ondřej Nečas)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v40muu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
(Helena ZAYDLAROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4moisz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
(Anna HONEGROVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//i57udn// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
(Alena Poláková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pw2g0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
(Maryna Denchenko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ginqs/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma