Theses on the same topic (having an identical keyword):
historieKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Corporate identity design Galerie města Třince
(Jana Kaufmanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//yytghj// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Theses on a related topic
Corporate Identity Design startupu
(Miriam Vojčeková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//40p0f1// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Theses on a related topic
Corporate identity design v módním průmyslu
(Jiří Chyla)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//gkwws0// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Theses on a related topic
Corporate Identity Design inovativní filmové produkční společnosti
(Natálie Šedivá)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//hjfmv6// | Vizuální tvorba / | Theses on a related topic
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli
(Petra KOHOUTOVÁ)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//si89bm// | Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku | Theses on a related topic
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
(Martina CÍSAŘOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//w009e1// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Theses on a related topic
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
(Adam Kozák)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/x8cyk/ | Mezinárodní a diplomatická studia / | Theses on a related topic
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
(Tereza Petrová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/k67ra/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic