Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
historieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
(Adam Kozák)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/x8cyk/ | Mezinárodní a diplomatická studia / | Práce na příbuzné téma
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
(Eva Tatýrková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/gzick/ | Bankovnictví / Oceňování majetku | Práce na příbuzné téma
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
(Martin Henčl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
BMW: Navigating the Road to 2035
(Andrej Prepik)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93754 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
(David Dvořák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ej6t3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nastavení procesů zásobování linky BMW I20 s využitím metody eKanban
(Věra Lánská)2024, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//gbgfsx// | Technologie a management v dopravě / Dopravní management a marketing | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma