Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizní reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Humor jako nástroj reklamy
(Lukáš Smička)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gglgv3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita TV reklamy
(David Slovák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/moegq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy
(Lucie HRADILOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gnf8vy// | Humanitní studia / Čínská filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jana ZEMÁNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Senzorická analýza piva
(Marek Jaroš)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143269 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma