Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
(Tomáš Vejrosta)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jgx2hr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
(Jana ONDILLA)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//op3juy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
(Andrea Kepková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/negr1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
(Alena Čtvrtníková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b9nxr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
(Lenka Štulírová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ec90cg// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
(Marcela Hipská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nkdb5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
(Andrea Houzarová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gixfqc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
(Kateřina Hauptová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Petra Sinkulová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3szl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma