Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ochranná známkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
(Šárka Hroníčková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b51l42// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
(Jan Křivka)2020, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/t5k4y/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Vybrané aspekty reformy známkového práva v rámci EU a jejich promítnutí do zákona o ochranných známkách
(Guziur Guziur)2022, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hmtup/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Leveraging Intellectual Property Search Systems: A study on Trademark Portfolio Management for Portuguese and French Wineries
(Mafalda Cristina Correia Moreira)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94332 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Brand positioning značky Jacobs
(Linda Spanilá)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88220 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma