Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
(Maria Bykova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Samed Sentürk)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lwa01/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Michaela Franková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k8253/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
(Veronika CINÁDROVÁ)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//360d0z// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
(Pavla Sulanská)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjpt1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
(Jan Klimáček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i95zm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
(Ladislav Kremlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/onwmo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma