Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand management vybrané značky
(Tereza Eisenbarthová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23571 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
(Gabriela Zábavníková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ezmjl/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
(Michaela Lukášová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143484 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky dekorativní kosmetiky
(Monika Šubínová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73984 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
(Hana Márová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81618 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
(Petra Kalinová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nslt1x// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
(Markéta Myšková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77414 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma