Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní rozhodováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Retail marketing v oblasti spotřební elektroniky.
(Jiří Stara)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22674 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
(František Kuděj)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94351 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
(Magdalena Marie Podrazilová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83014 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
(Maria Kurynova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88267 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
(Seowon Yu)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82828 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
(Adéla Rašková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92713 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
(Anastasiia Kolomieiets)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wp0b5/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
(Daria Iushkina)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qw6gqd// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma