Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CzechInvestKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Martina Vítů)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nd24w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Corporate identity JZD Kiters
(Martin Dolenský)2007, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ol6ow/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity vybrané společnosti
(Gabriela Vainholdová)2017, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ugk4ey/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Kristýna Pospíšilová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/elc6v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Kristýna Nezvedová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xs6w5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
(Radek Šoltys)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/arme3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic.
(Renata Kuncová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20648 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic.
(Renata Kuncová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20648 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma