Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
Analýza nákupní atmosféry v maloobchodní síti outdoorových prodejen
 (Tereza Bizoňová)

2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/96442 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen
 (Jiří ŠNOBL)

2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//qx4jow// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Product Discovery Practices of Technology Companies in the Czech Republic
 (Stanislav Vedra)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78632 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma

Analýza konkurence prodejny se satelitní technikou
 (Aleš Kubínek)

2012, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/91947 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
 (Jiří Růžička)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/kd7q7/ | Řízení lidských zdrojů / | Práce na příbuzné téma

Analýza konkurenceschopnosti firmy FILTRATION TECHNOLOGY s.r.o.
 (David Krčmář)

2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//eczxlz// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Analýza konkurence prodejny se satelitní technikou
 (Aleš Kubínek)

2012, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/91947 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
 (Kuspakova Kuspakova)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)