Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
management kvalityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
(Dominika Kalmárová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85954 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Meranie spokojnosti zákazníkov so sociálnym obchodovaním v rámci zľavových portálov na trhu v Južnej Kórei
(Monika Hlobeňová)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113769 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
(Adela Sogelová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117854 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
(Viktória Grossová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146887 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Meranie spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.
(Pavlína Harušťáková)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4638 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
(Katarína Lučanová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118080 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
(Jitka Kordischová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9878 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Matematicko-statistické metody pro hodnocení a predikci kvality výrobního procesu
(Jana Prchlová)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6mzi/ | Matematické a statistické metody v ekonomii / | Práce na příbuzné téma
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
(Eliška Rysulová)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/t6zmn/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Statistické metody používané v systému managementu kvality
(Václav Svoboda)2021, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//8vx5dm// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality | Práce na příbuzné téma