Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nový věk televize? Globální trh s televizními formáty: případová studie české adaptace licencovaného sitcomu.
(Tereza Bajerová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/za9r2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Zábavná tvorba v českých televizích, s důrazem na zábavnou tvorbu veřejnoprávní televize
(Cyril Hirsch)2015, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8774 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
(Petra Bořková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qxbwi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace formátu zpravodajských a publicistických pořadů České televize a TV Barrandov
(Anna HOVORKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xdas4p// | Humanitní studia / Žurnalistika - Televizní a rozhlasová studia | Práce na příbuzné téma
Analýza a porovnání multikulturalismu pomocí mezirasových romantických vztahů v knižní sérii od Andrzeje Sapkowského a v televizní sérii
(Anežka Koucká)2024, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//2jm25g// | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem programu Český jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
(Jana FOREJTAROVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2rn4ik// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
(Jana Vávrová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47773 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma