Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Virální marketing optikou teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tfuk2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
(Kristýna Macháčková)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/no1ty/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
(Radek Lubina)2011, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/scm1y/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
(Marek Bačo)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1fn6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
(Ján Struhár)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lgxbl/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma