Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
(Šárka Seifertová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2y2a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace libovolné společnosti
(Lucie Mundilová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/aejg5/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
(Pavlina Šturmová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/mbgtl/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Brand Management of Tchibo
(Marco Hodul)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69151 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
(Tereza Červinková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44689 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
(Kateřina Derflová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72605 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
(Vera Khlebnikova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53236 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand management vybrané značky
(Lenka Schejbalová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23279 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza brand managementu vybrané značky
(Daniela Tomanová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46578 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma