Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
(Jan Kudláček)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/al8g6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
(Monika Kofroňová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vd4ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
(Jana Vaňková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1p6c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
(František Kuděj)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94351 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.
(Albert Kašpar)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk3no1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Expanze mezinárodních retailingových firem: komparace firem Ahold a Carrefour na českém trhu
(Viola Antonetti)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91579 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Ekonomické, environmentální a sociální dopady nadnárodní společnosti Ahold v České republice
(Matěj Urban)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gdnnd/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Značka a její vývoj v čase. Studie strategií rebrandingu na příkladu AHOLD Czech Republic, a.s.
(Marie Pýchová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wi3ft/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavedení EDI objednávek společností AHOLD
(Eva Ulmanová)2010, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/wh6tw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie společnosti Ahold na českém trhu
(Andrea Daďová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46295 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma