Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

žánr

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)
1. Teoretická část:\nl{}Prostor a model - fotografická interpretace\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: A Place to NOT Be\nl{}b) volný výstavní soubor: A Place to Be
 (Katarína Križanová)

2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//d5pqn0// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část:\nl{}Architektura ve fotografii - interpretační postupy v moderní architektuře\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: A Place to NOT be\nl{}b) výstavní soubor: A Place to be
 (Katarína Križanová)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//q37g48// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
 (Vendula Spáčilová)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//b1jpde// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

Teorie relativity a umění. Relativistické změny paradigmat myšlení a jejich vliv na výtvarné umění, hudbu, divadlo a film
 (Vladimir Benderski)

2022, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//zx5mkb// | Dramatická umění / Audiovizuální komunikace a tvorba | Práce na příbuzné téma

Analýza mediální strategie festivalu Trezor Film Fest
 (Anna Praibišová)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77341 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
 (Yulia Klimenko)

2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//ep6zob// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)