Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity
(Šárka Bucharová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//f7lre7// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role public relations v komunikačním mixu organizací
(Šárka Kosková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gabye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma