Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
(Jan Blahník)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o6at8/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
(Daria Valueva)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjmk8/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
(Matěj Kavka)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uhcgm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Samuel Trstenský)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6nn3/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma