Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Nadlinkové, a, podlinkové, nástrojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Monika Maříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/env71/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Monika Maříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/env71/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Kateřina Winterová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2egg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Monika Maříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/env71/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace potenciálních zákazníků jazykové školy AKAI KIKU a porovnání se současnými zákaznickými segmenty
(Kateřina Dědková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37241 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví
(Aneta Červinková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/l50li/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza zákaznických segmentů vybraného produktu ICT
(Pavel Dvořák)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kll8d/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Analýza zákaznických segmentů
(Zdeněk Staněk)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lfm6b/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
(Peter Hrnčiar)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/es4kq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma