Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MédiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
(Yulia Klimenko)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11613/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Lukáš Maršálek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
(Lucie Vintrová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/itc3o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Lukáš Maršálek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Mariya Zakharevich)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza mediální agentury
(Tomáš Štverák)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Účetnictví | Práce na příbuzné téma
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
(Andrea Vránová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m0u5d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
(Gustav Hrušovský)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30525 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma