Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
politický marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
(Harriet Enyonam Kwawukume)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bvt2tx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
(Lucia Szabóová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/t2tmb/ | Mezinárodní a diplomatická studia / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing včetně projektové studie
(Martin Rusilo)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/n6920/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Politický marketing
(Lukáš Jíra)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/za2q8/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a volební úspěch
(Dominika Uhrová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d2olu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a volební úspěch
(Veronika Ouředníková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u1b14/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a volební úspěch
(Ekaterina Muzharovskaia)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lx5z4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a volební úspěch
(Aneta Pospíšilová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t2zi4/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
(Michal Vít)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
(Monika Dudášová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//k36gl2// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma