Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Případová studieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Narativní analýza reklamních filmů značky Dove
(Marika Nováková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cccsdp// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
(Eliška Kerhartová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88308 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Giuseppe Scarlatti - Dove é amore é gelosia
(Jan Kukal)2022, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/16473 | Hudební umění / Zpěv | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
(Simona Nováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kd45hg// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Canary Petunias in Bloom: Black Feminism in Poetry by Alice Walker and Rita Dove
(Jana Drešerová)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jesni/ | Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove v ČR
(Genta Allushi)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34136 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
(Lenka Mrkvová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21298 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
(Linda HODÍKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q7nfzv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma