Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
 (Natálie Půhoná)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
 (Lukáš Maršálek)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
 (Mariya Zakharevich)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Význam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhu
 (Barbora Lapišová)

2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/105887 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma

Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
 (Andrea Vránová)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/m0u5d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
 (Simona Šlapáková)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//un5yvl// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
 (Simona Šlapáková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//7rvaz3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Venkovní reklama a umění
 (Jana VARNEROVÁ)

2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//fjbgsr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
 (Martin Janků)

, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma

Propagační mix
 (Marek Jileček)

2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//jq9wed// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)