Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 6 7 » (celkem 68 prací)
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
 (Tomáš Hanzlík)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/df36b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
 (Pavel Schröder)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/j6jk1/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Využití Google Analytics pro marketing firmy
 (Iuliia Kuzmina)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/s5iqa/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
 (Veronika Horonyová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//hd9rcu// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Guerilla marketing ve vybrané firmě
 (Lenka FEJFAROVÁ)

2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//pqcxoe// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
 (Ladislav Suchanek)

2010, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/byoij/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
 (Tomáš Šťastný)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//j5u50y// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci
 (Michal Prouza)

2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jk9ah/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma

Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
 (Elina Soitu)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 6 7 » (celkem 68 prací)