Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
(Tomáš Hanzlík)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/df36b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
(Pavel Schröder)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/j6jk1/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Využití Google Analytics pro marketing firmy
(Iuliia Kuzmina)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/s5iqa/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
(Veronika Horonyová)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hd9rcu// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing ve vybrané firmě
(Lenka FEJFAROVÁ)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//pqcxoe// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
(Ladislav Suchanek)2010, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/byoij/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
(Tomáš Šťastný)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//j5u50y// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci
(Michal Prouza)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jk9ah/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Práce na příbuzné téma