Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
(Martina Mráčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q4dii/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma
Communication Mix of Specified Company
(Martina Adamcová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wi865/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
(Daryna Kosse)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n18q9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the Corporate Communication
(Michaela Padevětová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ahbst/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing Management and marketing planning
(Kristina Zhitnova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j770q/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Facebook Marketing
(Peter Person)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u0to5/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
(Roman Parkhomenko)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//7knnmn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
The Modern Direct Marketing in Practice
(Viktoria Antalová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8a9d/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma