Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Call centrumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
(Regina Dervišoska)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f1lyj/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
(Veronika Masná)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m51ie/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
(David Šafr)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//umiazz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost v online nakupování
(Rosalie Ovesná)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93267 | Management / | Práce na příbuzné téma
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
(Thi Nga Vo)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l40nt0// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
(Martina Kusebauchová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/t4sdt/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
(Magdaléna Jurušová)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8557 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti
(Helena Hnátková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zkccg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb
(Kamila Prokopová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84745 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma