Theses on the same topic (having an identical keyword):
Call centrumKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Call centrum jako součást podpory klienta
(Adéla Jílková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/erzvy/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic
Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
(Adam Kovářík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85187 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Theses on a related topic
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
(Grocholová Grocholová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zbf2i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
(Lukáš Cejpek)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pvck8e// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
(Martina Kusebauchová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/t4sdt/ | Bankovnictví / Bankovní management | Theses on a related topic
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
(Petra Krpatová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Theses on a related topic
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
(Alena Ledvinová)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xa2ji/ | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Theses on a related topic
The Project of Employee Recruitment in the Chosen Company
(Kateřina Hanusová)2018, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3k3vz3// | Economics and Management / Business Administration | Theses on a related topic