Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
A Look into the BiH's Identity Struggle Through the Lens of Referendum Discourse
(Nađa Beglerović)2021, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g7x4t/ | International Relations and European Politics / | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán značky Air Bank
(Roman Macháček)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89068 | Manažer obchodu / | Práce na příbuzné téma
Identita banky ako významná súčasť jej komunikačného mixu
(Tomáš Harčár)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/umm1w/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Economic analysis of re-branding of the GE Money Bank to MONETA Money Bank
(Adenike Gbadeboriová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//j43ji2// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?
(Tereza Stehlíková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35718 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Energetická krize: země V4 a energetický mix
(Radka Mazurková)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mnld05// | Mezinárodní teritoriální studia / | Práce na příbuzné téma
Identita banky ako významná súčasť jej komunikačného mixu
(Tomáš Harčár)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/umm1w/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma