Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ImageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Assessment of Target EU Countries for IT Start-up Expansion
(Matyáš Kleistner)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//vo6nt8// | International Management / | Práce na příbuzné téma