Theses on the same topic (having an identical keyword):
ImageKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
(Dominika Petrová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53285 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
(Adéla ZIEGELBAUEROVÁ)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//sojqr8// | Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy | Theses on a related topic
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
(Veronika PAVELKOVÁ)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//8x2xx0// | Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství hudební výchovy pro 2. stupeň ZŠ (negarantovaný rozvrh) | Theses on a related topic
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
(Veronika PAVELKOVÁ)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//ak09qx// | Učitelství pro základní školy / občanská výchova - hudební výchova (negarantovaný rozvrh) | Theses on a related topic
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
(Valentína Mačičáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80039 | Aplikovaná informatika / Informační média a služby | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic