Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nakladatelství, a, vydavatelstvíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trojhvězdí pražských nakladatelských domů zlaté éry české novodobé kultury přelomu 19. a 20. století – charakteristika a význam Ottova, Topičova a Vilímkova nakladatelství
(Veronika Kordasová)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bz6gw/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Trojhvězdí pražských nakladatelských domů zlaté éry české novodobé kultury přelomu 19. a 20. století – charakteristika a význam Ottova, Topičova a Vilímkova nakladatelství
(Veronika Kordasová)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bz6gw/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Nakladatelství Aventinum a Melantrich v letech 1919-1938 - komparace se zaměřením na literární produkci
(Veronika Kordasová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y6yly/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Srovnávací a uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Charakteristika a význam nakladatelství J. Otto
(Veronika Kordasová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qeosg/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
(Jan LÖBL)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//hctowf// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Islámská kultura a mezináboženské soužití na Blízkém východě očima Martina Kabátníka a Kryštofa Haranta z Polžic a Bezdružic
(Alena Hamršmídová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ztagz/ | Filozofie / Religionistika | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Monika Hrozová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ozx6g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Ngoc Anh Luongová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/epn6b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Odraz japonské kultury v anime. Stereotypy o japonské kultuře a společnosti a vliv anime na jejich tvorbu
(Monika Běhalová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ucakl/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura nadnárodní společnosti a proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
(Hana Abidi)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dnbev/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma